הורדת רכב מהכביש לצמיתות

ג'ניפר ברק
מאי 19, 20160 Comment

כיום יש סיבות רבות להוריד רכבים לצמיתות:

הורדת רכב מהכביש וגרירה
הורדת רכב מהכביש וגרירה מבית הלקוח
  • הרכב ישן ומסוכן לסביבה
  • הרכב היה מעורב בתאונת דרכים והוגדר כרכב בלתי כשיר ( הורדת רכב מהכביש לאחר תאונה )
  • הרכב זקוק לשיפוץ מאסיבי אך עלויות השיפוץ אינם משתלמות.
  • לחץ כאן לקבלת מידע בנושא הורדת רכב מהכביש (כל השלבים והטיפים בקצרה)

אחרי שיזמתם את שלב הורדת רכב מהכביש לצמיתות זה הזמן למכור את הרכב, ניתן להרוויח מספר פרוטות עבור המכוניות הישנות.

קונה רכבים לפירוק – מפרקים רכבים ומשלמים לכם כסף

רכב לפירוק
רכב לפירוק אחרי תאונה באזור הדרום

אצלינו קונים רכבים לפירוק, אם יש לכם משאית שכבר לא נוסעת, שיש בה חלקים פנימיים מקולקלים, או שנכנסו בה תוך כדי תאונת דרכים – אין סיבה לזרוק אותה לפח. אלא אפשר למכור את המשאית ולהרוויח כסף. אצלינו קונים רכבים לפירוק, כשבפירוק יש שני יתרונות עיקריים בשבילכם: הראשון, שאנחנו נדאג לפנות את המשאית הכבדה על חשבונינו, והשני, שנשלם עליה כסף.

כשאתם מחפשים חברה שקונה רכבים לפירוק חשוב שתחפשו רק חברה מעולה, בה מכירים את המקצוע ומבינים מה צריך לעשות ומה לא. חשוב גם שלא תקבלו פחות כסף מאשר מגיע לכם. כמו כן אל תתנו למישהו לשכנע אתכם שהמשאית שלכם לא טובה ולכן מגיע לכם פחות כסף, או שאי אפשר לקנות אותה בכלל. ברוב המקרים זה לא נכון. וגם אם יש חברות שלא מעוניינות במשאית שלכם, תרימו אלינו טלפון. כי אצלינו, כל משאית היא משאית שווה.

אז מי שקונה רכבים לפירוק – מה המטרה שלו? חברות קונות רכבים לפירוק בגלל שגם אם משאית נהרסה עדיין יש לה חלקים טובים שאפשר למחזר או למכור. למען הסביבה, לא כדאי לנו להשאיר את הרכבים המקולקלות במטמטנה, וחשוב לנצל את מה שאפשר לנצל לפני שזורקים את הכל לזבל.

מכירת רכבים יד שניה

מתקשים למכור רכבים משומשים במצב נסיעה עם טסט? אנו מספקים מענה גם למוכרי המכוניות המשומשות ומשלמים מחיר הוגן בעבור הרכב שלכם. התהליך מאוד פשוט, נציג החברה יגיע עד בית הלקוח וישלם במזומן עבור המכונית לנסיעה. באותו זמן נבצע העברות בעלות באחד מסניפי דואר ישראל בקרבת מקום.

לאיתור סניפי דואר לחץ כאן

דואר ישראל

אנחנו חברה מקצועית שקונה רכבים לפירוק או נסיעה! אז אם כבר ביצעתם הורדת רכב מהכביש לצמיתות נשמח לעזור לכם עם חיוך ובאדיבות. אנחנו פה. צרו איתנו קשר!

ניתן לבקר אותנו גם בדף קונה רכבים לפירוק במזומן בפייסבוק שלנו:

פייסבוק cartrasher
cartrasher – דף הפייסבוק הרשמי