ערסלים מיוחדים לבית ולגינה

ג'ניפר ברק
נובמבר 20, 20150 Comment

פעם, כשהיינו ילדים, הכרנו ערסלים כסוג של שמיכה המוברת עם חוטים משני הצדדים לעמודים או לעצים. למי שהיתה גינה בבית זוכר איזה ערסל מעופש תלוי שם חסר שימוש ותועלת. ובכן, תחום הערסלים התקדם קצת בעשורים האחרונים וכיום ערסלים זה כסא מעוצב, תלוי, נוח ומעניין. כיום יש מגוון רחב של ערסלים, חלקם מתאימים לגינה או למרפסת וחלקם גם מתאמים לפנים הבית, לסלון.

הנה דוגמאות לערסלים 2016

ערסלים מיוחדים

כמו שוודאי ניתן לראות, ערסלים אלו מעוצבים הרה יותר מפיסת בד על חבל תלוי, הם מתאימים גם בפריט ריהוט מעוצב בסלון הבית ונראה אותם רבות באזור כפר שמריהו אולגה חדרה ומערב ראשון לציון.

כאשר אתם רוצים לעצב את פנים הבית, לרוב אתם חושבים בעיקר על החלקים הגדולים והיקרים ל העיצוב שזה תוספות גבס לקיר, ספוטים, טלויזיה גדולה וחדשה יותר, החלפת מרצפות, אך דווקא הוספת ערסל מעוצב יכול לשנות את חלל החדר ואת המראה פלאים, ובנוסף הוא נוח בצורה בלתי רגילה!

יתרונות ערסלים על ספות

היתרון הראשון והמשמעותי של ערסל על גבי ספה הוא המחיר. כיום ערסלים עולים החל מכמה מאות שקלים לעומת ספות שלרוב מסתכמות באלפי שקלים, ישנה אפשרות לחדש את ריהוט הבית למשהו מעניין ומאתגר בסכומים הרבה יותר מועטים.

גם בנושא הנוחות ערסל הוא אחד ממקומות הישיבה הנוחים ביותר, הריחוב והנדנוד גורמים להרגשה נינוחה ונעימה. תגיעו לאחת מחנויות הערסלים, תשבו על זה כמה דקות ותבינו את ההנאה.

שיהיה לכם קניה נעימה!