קומפלקס אירועים הרמוניה בגן

טיפים לבחירה מוצלחת של אולם אירועים

ג'ניפר ברק
אוקטובר 14, 20180 Comment

מתכננים אירוע? רוצים לבחור את אולם האירועים שיתאים לכם באופן מושלם? בכתבה שלפניכם תמצאו טיפים לבחירת אולם האירועים המוצלח ביותר למטרה שלכם

אם אתם עומדים בפני אירוע, ודאי אתם מוצפים בעשרות ואפילו מאות נושאים הדורשים את תשומת ליבכם וממתינים לטיפול. רשימת המוזמנים, עיצוב המקום, האוכל שיוגש במעמד, הלבשת המשתתפים ועוד פרטים רבים ומגוונים המצפים שתסדירו אותם על הצד הטוב ביותר. אחד הפרמטרים החשובים ביותר לעריכת אירוע מוצלח הוא אולם האירועים שבו הוא נערך. המקום משפיע באופן משמעותי על האירוע הנערך בו, וחשוב להביא זאת בחשבון בעת הבחירה שלו.

על מה יש לתת את הדעת בבחירת אולם? 

  • ראשית כל, מומלץ לערוך את רשימת המוזמנים אותם תרצו להזמין לאירוע שלכם. כמות האורחים היא מאפיין בעל משמעות רבה שיגרום לכם לבחור באולם מסוים ולא באחר. אם אתם מזמינים אורחים רבים, תצטרכו לבחור באולם רחב ידיים שיכיל אותם ויניח להם להתנהל בתוכו בצורה נעימה. אירוע שמתנהל בצפיפות הוא אירוע פחות מכובד ומכבד. לעומת זאת, אם אתם עורכים את רשימת המוזמנים ומגלים כי הם אינם רבים, תוכלו להסתפק באולם בוטיק שיכיל אותם בנוחות ולא ישדר חסר. בחירת אולם גדול מדי למספר מוזמנים קטן מדי, עלולה לגרום לאירוע להיראות עלוב ולא מוצלח. ישנם גם מתחמי אירועים בהם ישנם שני אולמות ויותר, כגון קומפלקס לאירועים הרמוניה בגן, בו יש אולם גדול ואולם קטן יותר, אשר יכולים לתת מענה לאירועים בסדרי גודל שונים. ערכו את רשימת המוזמנים שלכם ובדקו לאיזה גודל של אולם תידרשו לפני שאתם מתחילים את סבב האולמות הפוטנציאליים שלכם.קומפלקס אירועים הרמוניה בגן
  • לאחר שבדקתם את מי אתם מזמינים לאירוע, תוכלו לבחון מהיכן מגיעים רוב האורחים שלכם. אם חשוב לכם שהאירוע ייערך ליד הבית שלכם, אל תתחשבו בנתון הזה. אבל אם אתם רוצים שמרבית האורחים יוכלו להגיע בנוחות ובקלות, כדאי שתתחשבו בהם ותערכו את האירוע באולם הממוקם במקום מרכזי עבורם.
  • בבחירת אולם חשוב לבדוק את מדיניותו בנוגע לקייטרינג המוגש. ישנם אולמות המקיימים אירועים עם קייטרינג חיצוני, וישנם כאלו שאינם מאפשרים הזמנת קייטרינג מבחוץ, אלא מחייבים את השימוש בקייטרינג הפרטי שלהם. חשוב שתחליטו מה ברצונכם להגיש באירוע, והאם רמת האוכל באולם מספקת אתכם במקרה שהוא כולל את הקייטרינג.
  • בדקו איזה תאריך מתאים לכם ביותר לעריכת האירוע. בבחירת התאריך חשוב לתאם עם האולם ולוודא כי הוא אינו תפוס ביום זה. חשוב שתבדקו שהמוזמנים שלכם ברובם יכולים להגיע לאירוע בתאריך זה, ושאין אירוע משפחתי כלשהו הנקבע לתאריך הרצוי שלכם מבעוד מועד.
  • הקפידו על בחירת אולם שיש לבעליו רישיון עסק. מקרים עצובים וטרגיים אירעו באולמות שלא החזיקו בתקנים הדרושים. ודאי חשוב לכם שהאירוע שלכם יהיה בטיחותי ומוצלח. לצורך כך, אל תתביישו לבקש מבעלי האולם להראות לכם את רישיון העסק שלהם, כדי שתדעו שהאולם אכן עומד בתקנים.

    הצלחת האירוע שלכם תלויה באופן משמעותי באולם שבו תערכו אותו. אל תזניחו את הנושא הזה, ותבחרו באולם שיתאים לכם ולצרכים שלכם באופן מושלם.