ניר פירוק רכבים

רכבים לפירוק – מחירון – כיצד נקבע המחיר

ג'ניפר ברק
אוקטובר 2, 20180 Comment

מהם הגורמים המשפיעים על המחיר שיוצע לכם תמורת מכירת הרכב לפירוק והיכן תוכלו למצוא את התעריפים המדויקים?

במידה והוחלט שיש להוריד את רכבכם מהכביש, כדאי לדעת שתוכלו למכור אותו למטרת פירוק. מכיוון שבכל הקשור לרכבים לפירוק – מחירון מסודר עדיין אינו בנמצא, ייתכן ותקבלו הצעות מחיר שונות ותצטרכו לבחור בהצעת המחיר המשתלמת ביותר עבורכם.

מהם הגורמים המשפיעים על מחיר הרכב? 

כאשר מתקבלת החלטה להוריד רכב מהכביש, זה נעשה בעקבות הגדרת הרכב כלא בטיחותי או כטוטאל לוס. במצבים כאלו, לא משתלם לנסות למכור את הרכב לקונים פרטיים, מכיוון שאתם עלולים למצוא את עצמכם מבזבזים זמן רב על מכירת רכב שאינו שווה הרבה גם כך, או להיקלע למצבים לא נעימים וגם לא חוקיים. אחד הפתרונות המשתלמים ביותר במצב כזה הוא למכור את הרכב לפירוק.
יצירת קשר עם סוחר שמעוניין ברכבים לפירוק, יכולה להניב לכם כמה מאות או אלפי שקלים. כמה בדיוק? זאת השאלה הגדולה שקשה להשיב עליה באופן חד משמעי ויש לכך מספר גורמים.

  • הגורם הראשון הוא כמובן מצב הרכב שלכם. כאשר סוחר קונה רכב למטרות פירוק, הוא מעוניין בכמה שיותר רכיבים תקינים או ניר פירוק רכביםבחלקי המתכת של הרכב, כדי שהוא יוכל למכור אותם הלאה ולקבל תמורתם מחיר טוב. לכן רכב שרכיביו השונים עדיין טובים לשימוש, או שניתן לחדשם בשיטות פשוטות ולא יקרות, שווה יותר מרכב שהשימוש היחיד בו הוא גריטה ומחזור מתכות.
  • הגורם השני הוא סוג הרכב שברשותכם והדגם, כאשר כאן המחיר מושפע בעיקר מרמת הביקוש לחלקי רכב אחד על פני חלקי חילוף של רכבים אחרים.
  • הגורם השלישי הוא מידת האמינות של סוחר הרכב. סוחר אמין ומקצועי, ייתן לכם הצעת מחיר הוגנת ולא ינסה לרמות אתכם בסכום נמוך יותר מכפי שתקבלו במקומות אחרים. לא בטוח שתוכלו למצוא תעריפים מדויקים, אך יש כיום אתרים רבים בהם ניתן לבחור רכב על פי דגם ושנת ייצור, ולקבל עבורו טווח של מחירים.

>> מידע נוסף אודות מכירת רכב לפירוק תמצאו באתר של ניר המהיר. הנכם מוזמנים להיעזר בשירותיו של ניר בכל הקשור לפירוק רכבים, גרירת רכבים, מגרש פירוק רכבים ועוד. ניתן ליצור קשר 24/7 בטלפון 072-326-4138

 

לאילו נקודות חשוב לשים לב בהצעת המחיר? 

בעבר המדינה הפעילה תכנית גריטה לרכבים לפירוק – מחירון רכב ישן שהיה מעל ל-20 שנה בכבישים, הקנה לבעליו סכום של 3000 ₪. כיום תכנית זו אינה קיימת, או פועלת במתכונת אחרת, ולכן למעשה הדרך היחידה למכור רכבים לפירוק, היא דרך סוחרי רכב או מגרשי רכבים ישנים.

כאשר מגיע אליכם הסוחר ומעריך את שווי הרכב, כדאי לברר היטב שני דברים: האם שירותי גרירה כלולים במחיר, והאם הוא בקיא בתהליך שיש לבצע מול משרד הרישוי. לעתים, המחיר שיעלה לכם לשכור גרר יהיה גבוה שלא יישאר לכם הרבה מהסכום שהוצע לכם תמורת מכירת הרכב לפירוק. לכן כדאי לחפש אחר חברה שמציעה הסדר משתלם לשני הצדדים.

מכיוון שבתחום מכירת רכבים לפירוק – מחירון אחיד עדיין אינו קיים, כדאי לבקש הצעות מחיר ממספר סוכני רכבים ולהשוות ביניהם. רק לאחר מכן, תוכלו לקבל את ההחלטה הנכונה עבורכם.