שאיבת ביוב מחירים

ג'ניפר ברק
מאי 18, 20160 Comment

ביוביתמערכת הביוב הינה מערכת גדולה ומסועםת אשר עוברת (כמעט) בכל בניין ובית בארץ ודורשת טיפול שוטף על מנת לא להפסיק את עבודתה באמצע. גם לביוב כמו למערכות רבות ישנן תקלות לא נעימות שיכולות להוות בעיה עבור אותם אנשים שמתשממים שאותה המערכת.

תקלת הביוב הסתום

התקלה הנפוצה ביותר מבין תקלות הביוב המוכרות היא תקלת ביוב סתום. תקלה זו נוצרת בעקבות כמה מקרים:

  1. עומס רב על הביוב – מקרה זה קורה בעיקר במפעלים ואזורי תעשיה ופחות באזורי מגורים
  2. סתימה עקב מגבונים – רבים לא יודעים אבל מגבונים לא מתכלים, גם אלו שרשום עליהם בפרוש שכן, הם לא. מגבונים יכולים להערם בתוך הצינורות שמובילים לביוב ולסתום את תשתית הביוב ויכול לגרום לריחות לא נעימים בבית, להצפה וחסימת מים באמבטיה ובשירותים
  3. גם זריקת תחבושות, פלסטרים, ניירות וכל דבר שצריך להיזרק לפח במקום לשירותים יכול לגרום נזק למערכת הביוב

שאיבת ביוב מחירים

הטיפול המוכר והידוע לתקלות אלו היא שאיבת ביוב מחירים וייעוץ לפני

שאיבת ביוב מחירים וקבלת ייעוץ

כאשר אנחנו נתקלים עם בעייה במערכת הביוב שלנו יש צורך לקרוא למומחים בתחום זה. חברות ביוביות הן הטיפול הנכון לתקלות במערות הביוב. אלו חברות של אינסטלטורים במקצועם עם התמחות בביות ביוב כגון חסימות או סתימות ביוב. לפני הזמנת השירות יש להתייעץ עם חברה או שתיים לגבי אופן העבודה, מחירים, שירותים ולהחליט איזו חברה מתאימה לכם.שאיבת ביוב מחירים שונים מחברות שונות. המחירים מתחלים לפי עלויות הבאת המשאית, גודל המשאית, ורמת המקצועיות של אותה החברה. אין לחשוב שחברה יקרה יותר משמע טובה יותר, את זה צריך לבדוק ולעשות סקר שוק טרם הזמנת החברבה הרצויה לתיקון מערכת הביוב.

עבור ביצוע של שאיבות ביוב מומלץ להזמין חברת ביובית – זה ברור. אל תנסו לחסוך במחיר ולהזמין אינסטלטור לא מוסמך ולא מומחה בתחום כי זה יכול לעלות לכם אומנם יותר זול אבל אופן התיקון והעמידות לטווח ארוך יכול להיות שלא יקרה ותמצאו את עצמכם מהר מאוד תקועים עם עוד בעיה במערכת הביוב

שאיבת הצפות – לטפל כמה שיותר מוקדם

ברגע שיש לכם הצפה בבית או בעסק אנחנו ממליצים לטפל בנושא כמה שיותר מהר, ההצפה יכולה לפגוע במרצפות או כל סוגי המשטחים מה שיגרום לנזק כלכלי גדול ובנוסף הצפה זו יכולה לחלחל ולפגוע בשכנים שלהם או לפגוע בתשתית של הבניים אז לכן אין לזלז בנושא שאיבת הצפות ולהזמין את השירות בהקדם האפשרי ולמנוע סיבוכי מים כאלו ואחרים.

במקרה וההצפה לא פוסקת ויש בעיה בתשתית הראשית יש לבצע התקנת קו ביוב חדש , שירות זה מתבצע בד"כ על ידי העירייה.

למידע נוסף לחצו כאן >> שאיבות ביוב

לקבלת מידע על שאיבת הצפה צפו בקישור