קונה רכבים לגריטה

שישה דברים שלא ידעתם על קניית רכבים לפירוק 

ג'ניפר ברק
אוקטובר 18, 20180 Comment

חושבים שאתם יודעים הכל על קניית רכבים לפירוק? תחום הגריטה הולך ומתפתח ותופס נתח שוק הולך וגדל. גריטה היא פתרון נהדר למגוון רכבים במצבי קצה, וגם כאלה הסובלים רק מבעיות מכניות ובעיות במכירה. למגרשים אלה יש ערך צרכני לא מבוטל ועוד יתרונות רבים הטמונים בהם. אנחנו גאים להגיש לכם ששה יתרונות בולטים בגריטת רכב שלא חשבתם עליהם. קריאה מהנה!

  1. זה חוסך זמן – בניגוד למכירת רכב, שהוא הליך ארוך ומתיש, מסירת רכב למגרש קניית רכבים לפירוק היא תהליך קצר ומהיר, ודורש התעסקות מינימלית. הזמן שלכם יקר ושווה כסף, ואין לזלזל בחסכון בו. למכירת הרכב ישן לפירוק במהירות צרו קשר עם קונהרכבים.com לפירוק ולנסיעה ותהנו מהצעת מחיר אטרקטיבית במיוחד ושירות מקצועי ואדיב.
  2. זה חוסך כסף – במקום לבזבז כסף רב על תיקונים, פרסום הרכב למכירה והעלויות הנלוות למכירה – תוכלו למסור את הרכב למגרש גריטה ולחסוך כסף רב. > למידע נוסף אודות הגורמים המשפיעים על מחיר הרכב > אם תכננתם להמשיך להשתמש ברכב הישן, אז חסכתם כסף רב בוודאות – פרט לתגמול הכספי שתקבלו, חסכתם עלויות תחזוקה רבות והוצאות מפלצתיות על דלק. רכב ישן הוא רכב זול לקנייה, אך יקר לטווח הארוך.
  3. זה טוב לשוק – כשרכב זקוק לחלק חילוף, לא תמיד יש לבעליו את התקצוב המתאים כדי לרכוש חלק מקורי או חדש. באופן כללי, לא תמיד תיקון הרכב בחלק חדש הוא הליך משתלם כלכלית. לעומת זאת, חלק משומש הוא לעתים קרובות פתרון מדויק לבעיה ולמסגרת התקציבית המוקדשת לפתרונה. המקור העיקרי לחלקים משומשים הן פירוקיות. כלומר, המחלקה האחראית על פירוק הרכב לחלקים במגרשי גריטה. כך, מגרשי הגריטה תורמים לתעשייה ולשוק החלפים לרכב.קונה רכבים לגריטה
  4. זה טוב לסביבה – כאמור, הרכב שמגיע לגריטה מפורק לגורמיו. השלב הבא לאחר הפירוק עצמו הוא המיון. תוצרי הפירוק מחולקים לשני סוגים – חלקים שמישים המיועדים למכירה בתור חלקי חילוף, וחלקי רכב לא שמישים הממוינים לפי חומר הגלם שלהם. לאחר מכן, חומרי הגלם נשלחים למחזור לפי סוגם. כך, משאבי טבע יקרים לא מתבזבזים. כמו כן, גריטה מעודדת רכבים מזהמים לרדת מהכביש, וגורמת למוכרי הרכב לגריטה לקנות רכב חדש המזהם פחות את האוויר.
  5. זה מסודר – בניגוד לתדמית השלילית, תחום קניית רכבים לפירוק הוא תחום מאורגן מאד. הפיצוי עבור הגריטה הוא קבוע, ונתון במחירון ממשלתי מתוכנן. כמו כן, קיים רישוי מאורגן של מגרשי הגריטה. כדאי לבדוק את רישיון המגרש בו גורטים לפני התהליך, להבטחת שירות אמין והוגן.
  6. המדינה בעד! – עובדה מעניינת היא שלמדינה יש תכנית לעידוד גריטה שהיא מפעילה מדי פעם במתכונות שונות. זאת, כדי לעודד הסרה מהכביש של רכבים מזהמים. נכון לרגע זה, רכבים כבדים מזהמים זכאים למענק אחרי גריטה, בכפוף לתנאי המשרד להגנת הסביבה. אם רכבכם עונה לקטגוריה זו, בדקו באתר את זכאותכם. התגמול הממשלתי עבור גריטה יכול להגיע לעשרות אלפי שקלים!

מחפשים פתרון מקצועי באזור גבעתיים? גלשו לכתובת קניית רכבים לפירוק בגבעתיים אשר שם תמצאו מומחה זמין בתחום פירוק מכוניות